Hverdagen på Ranum Skole & LBO

Vi er en rummelig folkeskole, hvor vi tilgodeser det enkelte barns behov og læringsniveau op gennem hele skolegangen. Holddeling er et godt udgangspunkt for at kunne udfordre alle elever på lige netop deres niveau. Holddeling betyder, at to årgange arbejder sammen i mange fag, i nogle timer med to lærere og i andre timer med en lærer.

På Ranum Skole & LBO er hverdagen fyldt med sjov og grin i de kendte og trygge rammer.

De fantastiske omgivelser Ranum Skole & LBO har, gør variation i hverdagen til en naturlig ting. Med leg og læring som indgangsvinkel bruger vi de faciliteter, skolen og naturen giver. I en omskiftelig verden er det vigtigt med en hverdag, der både er udfordrende men også genkendelig.

På Ranum Skole & LBO har vi mange traditioner. Særligt julemåneden lægger op til traditioner så som klippe-klister-dag, Luciaoptog, fakkeltog, krybbespil og kirkegang. I foråret har vi fastelavn, trivselsdag og deltager selvfølgelig også i Vesthimmerlands Kommunes kulturuge.

Følg os på facebook for yderligere indblik i vores hverdag